Oferta auxiliar administratiu/va de programes a CEAR
30 October 2019
Descripció de l’entitat
La Comissió Catalana d’Ajuda al Refugiat té com a objectius la defensa del dret d’asil i els drets de les persones refugiades i immigrants, alhora que treballem per afavorir els processos d’inclusió social de les persones refugiades i immigrants a Catalunya. Des de la Comissió qüestionem la pretesa voluntarietat de les migracions i volem obrir un debat sobre les formes de persecució i vulneracions de drets humans que necessiten d’algun tipus de protecció.
Objectiu del lloc de treball
Reforçar l’equip de programes i projectes, especialment en relació a la gestió i posterior justificació econòmica dels programes i projectes; així com a la responsable econòmica i financera de l’entitat amb totes aquelles tasques de gestió documental i econòmica que requereixi.
Funcions
- Suport a la gestió administrativa dels programes i projectes.
- Seguiment de l’execució pressupostària dels programes i projectes
- Elaboració de les justificacions econòmiques dels programes i projectes
- Realitzar el seguiment administratiu, implicant als equips sobre les característiques de les convocatòries, terminis i justificacions.
- Gestió, elaboració, seguiment, justificació, control i arxiu de la documentació d’ajudes econòmiques a persones beneficiàries dels projectes. Elaboració de les taules de justificació de la despesa de les ajudes de les persones beneficiàries. Conciliació amb les dades de comptabilitat i les taules amb els rebuts, factures i pagaments físics de totes les despeses.
- Realitzar el seguiment i cerca de proveïdors.
- Procedir a gestionar el lliurament i recollida de documentació amb administració pública i finançadors.
- Resolució de la gestió administrativa i documental dels projectes de la CCAR
- Suport a direcció en la gestió dels recursos humans.
- Participació en reunions d’equip de programes i projectes
- Participació en xarxes, activitats comunitàries, jornades, etc… vinculades als objectius de l’entitat.
Requisits
- –Posseir estudis mínims de Formació Professional o Batxillerat.
- Domini de l’Excel
- Coneixement i domini del català
- Alta motivació per al treball en migracions i asil i una identificació amb els objectius de la CCAR
Capacitats i compromisos
- Capacitat resolutiva i propositiva.
- Capacitat de treball autònom i de priorització de tasques.
- Disposició per al treball en equip.
- Compromís amb els objectius de CCAR, amb la seva missió, visió i valors.
- Resistència a l’estrès i orientació a l’assoliment d’objectius.
Es valorarà
- Experiència laboral mínima d’1 any en lloc similar, posant l’accent principalment en la gestió administrativa i justificació de projectes.
- Experiència mínima d’1 any amb col·lectius desfavorits, principalment amb immigrants.
- Experiència de treball en equip.
Condicions
Incorporació immediata
Jornada completa
Condicions laborals segons el conveni propi de l’entitat
Lloc de treball a Barcelona
Informació requerida
Enviar el currículum vitae amb carta de motivació a ccar@ccar-cear.org amb la referència: Auxiliar administratiu
El termini de presentació de candidatures finalitza el 4 de novembre
Només es contactarà amb les persones pre seleccionades.