Personal d’atenció campanya de la Renda 2024
21 February 2025
L’Agència Tributària de Catalunya (ATC) durà a terme enguany un ampli desplegament de recursos humans i materials amb l’objectiu d’incrementar la seva participació en la campanya de la renda 2024.
Amb la finalitat de garantir la capacitat de servei a la ciutadania i enfortir la seva estructura, l’ATC vol incorporar, de manera temporal, 102 efectius nous, en concret, 93 administratius i 9 tècnics gestors tributaris.
La informació sobre les ofertes de treball i els requisits per participar en la selecció es troben publicats a la seu electrònica de l’ATC. Les persones interessades a participar-hi, han d’enviar el formulari de sol·licitud següent, segons el lloc al qual optin, fins al dia 28 de febrer de 2025, com a màxim:
- 9 llocs de reforç de tècnic/a gestor/a tributari/ària, subgrup A2, nivell 22: formulari de sol·licitud de participació,
- 93 llocs de reforç d’administratiu/iva, subgrup C1, nivell 14, amb atenció presencial formulari de sol·licitud de participació
Les persones preseleccionades seran convocades a una prova de coneixements de tipus test, prevista per al dia 7 de març a Barcelona, i, si escau, a una entrevista personal. Les persones que resultin seleccionades rebran una formació prèvia completa per part de l’ATC i l’AEAT durant el mes d’abril per capacitar-les en l’exercici de les funcions a desenvolupar, la qual estarà inclosa dins del període de contractació.
Els llocs s’ocuparan mitjançant adscripció provisional o, alternativament, nomenament d’interinitat per reforç temporal, per un període de tres mesos i mig, des de l’1 d’abril fins al 15 de juliol de 2025.